V letošnjem šolskem letu smo za učence 1. triade uvedli dnevno gibalno rutino v obliki gibalnih odmorov.

Slikce zzz 022
Šolske hodnike, avlo, telovadnico ali bližnjo okolico šole glede na vremenske razmere vsak dan za deset minut spremenimo v aktivni gibalni poligon, po katerem se vije razigrana kača gibanja željnih učencev.

Slikce zzz 018
Vključujemo tek z ovirami, hojo in tek po stopnicah navzgor in navzdol, prenašanje, premagovanje ovir, ravnotežje, plazenje, lazenje, poskoke, preskoke, ples.
Učenci pripomočke sami pospravijo in občasno tudi pripravijo.
Po gibalnem odmoru jim malica še posebej tekne in preostanek odmora preživijo brez medsebojnih konfliktov.

Slika 038Slika 009

Hodnike uporabljamo za igro tudi v času jutranjega varstva in podaljšanega bivanja. Učenci se igrajo različne oblike ristanca, ki smo jih narisali na tla. Skačejo v daljino in sami odčitajo dolžino skoka. Še posebej zanimiva pa je abecedna hišica, kjer se igrajo različne besedne igre.

Učence navajamo za zadosten vnos tekočine v času bivanja v šoli. Pitje vode spremljamo tako, da ima učenec steklenico vode na določenem mestu v učilnici za redno pitje.

Slikce zzz 014

Učenci se gibalnega odmora veselijo, saj vedo, da se lahko vsak dan med poukom v družbi sovrstnikov zapodijo po šolskih hodnikih, sprostijo napetosti, preženejo utrujenost in potešijo željo po gibanju med učenjem.

 

(Skupno 386 obiskov, današnjih obiskov 1)