Včeraj smo se odpravili na čebelarsko stojnico med uro matematike in doživeli zanimivo povezavo med čebelarstvom in matematiko. Satovje, ki smo ga opazovali, je bilo oblikovano v šestkotnike, kar nas je navdušilo. Raziskovali smo različne vzorce in se veselili spoznanja, da je matematika tesno povezana tudi s čebelarskim svetom.
Obisk čebelarske stojnice nam je omogočil drugačen vpogled v matematiko. Medtem ko smo okušali med in prisluhnili razlagi o nastanku sveč, smo se hkrati učili in raziskovali. Bilo je prijetno in poučno doživetje.
Matematiko smo lahko doživeli na drugačen način, zunaj učilnice, med čebelami. S preštevanjem čebel v panju, opazovanjem matice ter iskanjem geometrijskih likov v satovju smo se naučili nekaj novega o čebelah in istočasno raziskovali matematične povezave čebeljega sveta.
Jure, Neža, Lara, Urška, Anže