Kampanja za povečanje trajnostnih načinov prihajanja v šolo (peš, s kolesi ali skiroji, z avtobusom ali z združevanjem prevažanja otrok- več družin, en avto) je trajala dva tedna in sicer od 2. 10. do 13. 10. 2017. Sodelovali so učenci od 1. do 5. razreda. Pred aktivnim spremljanjem prihajanja v šolo in lepljenjem nalepk na prometno kačo so izvedli predhodno evalvacijo in sicer 14 dni prej, torej 18. 9. Iz podatkov predhodne evalvacije je bilo razvidno, da je na ta dan v šolo prišlo na trajnostni način 58% učencev.
V dveh tednih kampanje se je po sprotnem preverjanju prihajanje v šolo na trajnostni način povečalo na 71%, kar je bilo zelo spodbudno.
Po končani kampanji, dva tedna kasneje, 27. 10., smo izvedli naknadno evalvacijo Traffic snake. Na ta dan je bil rezultat več kot zadovoljiv, saj je na trajnostni način v šolo prišlo kar 84% vključenih učencev.
Upamo, da bodo rezultati ostali na podobni ravni, kljub temu, da je pred vrati zima in mraz. Saj veste, ”naj bo sonce ali dež, mi gremo v šolo s kolesom, s skirojem, z avtobusom ali peš ”.
Mentorica za promet
Andrejka Fajmut, prof. RP